Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Havelka

Před Vánoci jsem byl v Egyptě s klienkou počtvrté

Před Vánoci jsem byl na terapii něhou v Egyptě počtvrté. Pokud to někoho opravdu zajímá, ať se podívá na čerstvou zpětnou vazbu od klientky:

www.terapie-nehou.cz/zk-144c.php

Byl to opět zcela mimořádně nádherný týden.

0/0
4.1.2010 19:59

krysodlak pizmovy

na vás by si Freud smlsnul

;-D

0/0
25.10.2009 16:47

papaya

Já vás ASI podezřívám

že tahle terapie je vaší vlastní definicí pro to, co jiní označují termínem ... holkař. Pochopila jsem správně, že klientky vám platily pobyt v Egyptě, zatímco protihodnotou bylo, že jste se staral o jejich (potažmo i své)...ehm ..blaho ?

0/0
16.10.2009 8:54

Jan Havelka

Re: Já vás ASI podezřívám

Ano, chápete to správně, terapie v Egyptě je vrcholově uspokojujícím zážitkem. Finta je ale v tom, že její přidaná hodnota není jenom v tom "blahu". Mě by zase zajímalo, jak by to mělo být správně podle Vás?

0/0
16.10.2009 14:49

papaya

Re: Já vás ASI podezřívám

To nevím, každý považujeme za "správné" něco jiného.

0/0
19.10.2009 10:30

Hana Borovská

Ano, někdy že je přijemné být klientem

a přijímat služby od člověka, kterého to zjevně těší a který svoji práci dělá dobře. Dokonce se stává, že vám ten člověk účinně pomůže. Může to být terapeut, ale platí to i pro jiné typy služeb. Je to podezřelé? Je to pohoršující?

Mělo by to být správně tak, že když vám něco pomůže, musí to být nepříjemná dřina a utrpení pro všechny zůčastněné? Je to tak čistší?

Vidím za tím přesvědčení, které je u nás hluboce zakořeněné, stejně jako závist a zatrpklost: že je špatné a nespravedlivé, když má někdo rád svoji práci, když ji dělá se zaujetím, daří se mu a u toho se dobře baví, zatímco ostatní musí dřít. To skutečně popuzuje.

Co s tím? Nemělo by se to zakázat?

0/0
18.10.2009 23:29

papaya

Re: Ano, někdy že je přijemné být klientem

Já zase vidím, že popuzena jste Vy a dost dobře nevím proč. Jestliže autor otevřel diskusi, pak je pravděpodobné, že se někdo bude na něco bude ptát, že ?

Jen se neostýchám nazývat věci pravými jmény ať uz za tím chcete vidět cokoliv. Za sebe říkám, že tohle se nazývá příživnictví a může to být skryto dobrými úmysly jak chce. Platit někomu za to, že na mě je hodný a milý ? Ne, tak špatně na tom fakt ještě nejsem.  

0/0
19.10.2009 10:36

Hana Borovská

A nepřijde vám divné,

že někdy zaplatíte někomu "jen" za to, že vám dá najíst a napít? Mohla byste si říci: přece na tom nejsem ještě tak špatně, abych se o sebe nedokázala postarat, přece nebudu podporovat nějakého příživníka...

Jinak s faktem, že se nad blogy diskutuje a lidé na ně reagují jsem se už jakž takž smířila. Zkuste se vy smířit s tím, že reagující dávají najevo, jak na ně jednotlivé příspěvky působí.

0/0
19.10.2009 11:29

papaya

Re: A nepřijde vám divné,

To je jiný vztah, na to přistupuji s vědomím, že buď se najím doma anebo v restauraci a předem vím, co so koupím nebo objednám, případně to mohu reklamovat. U "terapie" autora v tom vidím cosi jako zneužití nebo jak to mám nazvat. V momentě, kdy on sám je na tom psychicky dobře, využívá nemocných ve svůj prospěch, aniž by výsledek jeho terapie byl předem znám anebo zaručen. Je to podobné jako s léčitelstvím, někdo UMÍ a někdo "umí".

0/0
19.10.2009 17:07

Hana Borovská

Když se přihlásíte do terapie,

jste jistě v situaci, kdy jste usoudila, že si pomoci nedokážete a žádáte o pomoc profesionála (neboli rozhodla jste se protentokrát jíst v restauraci). Před zahájením terapie je formulovaná objednávka - jakou oblast chcete léčit a do jakého výsledného stavu se v této souvislosti chcete dostat. Rozdíl proti výše uvedené analogii je v tom, že aby bylo dosaženo terapeutického úspěchu, nestačí jen konzumovat, je třeba úsilí a spolupráce z vaší strany. Neúspěch nepadá vždy jen na hlavu terapeuta, proto řešení "reklamací" není jednoduché - stejně jako to, že neuspějete u státnic na VŠ, nemusí být vina špatných učitelů, kteří vás nenaučili, co měli.

To, že autor blogu zneužívá špatné psychické situace klientů ve svůj prospěch, vypadá jako dost vážné nařčení. Jak to víte? Nebo si zase jen tak pohráváte se slovy? Cítíte nějakou zodpovědnost za to, co tu píšete, nebo máte jen za to, že je to problém druhých, kteří by se měli hájit?

0/0
19.10.2009 21:47

papaya

Re: Když se přihlásíte do terapie,

Používáte poměrně silné termíny. Cítíte se něčím ohrožena ?

Ano, neúspěch v terapii je těžko měřitelný. A právě proto si o některých věcech dovolím pochybovat a to je legitimní, domnívám se. Chápu také, že jako autorova fanynka se můžete cítit ublíženě. S tím nic ovšem nenadělám. Neberte se tak vážně.

0/0
20.10.2009 15:43

Hana Borovská

Ráda bych vám připomněla,

že v této diskusi používáte silná slova pouze vy, a to opakovaně. Vy mluvíte o příživníkovi a o zneužívání klientů. Udivuje mě lehkost, s jakou toto může někdo tvrdit, proto jsem se pokoušela nesměle naznačit, že bychom za svá slova měli cítit zodpovědnost, což vám možná přijde neslýchané.

Ano, sympatizuji s autorem a velmi mu fandím, neboť ví, o čem a proč píše , zdá se, že to má podložené a že je mu pocit zodpovědnosti za vlastní slova samozřejmý.

0/0
20.10.2009 21:23

papaya

Re: Ráda bych vám připomněla,

Paní, mluvím tak, jak to cítím. Občas totiž nestačí napsat zadek, alebrž občas musíte použít úderně slovo prdel. Nechápu, co je na tom nesrozumitelného. Pro mě - za mě, fanděte autorovi dále (alespoň někdo).

0/0
21.10.2009 18:41

Hana Borovská

A jak by se vám líbilo,

kdybych já zacítila, že příživnice jste Vy - mám přece právo svobodně diskutovat a vyjadřovat svůj názor. A vy nemusíte být  hned naštvaná nebo se cítit ohroženě, když si pohrávám se slovy a raději mě přesvědčit, že je to jinak. Třeba bych změnila názor, resp. třeba bych to za půl hodiny, za dva dny nebo podle blíže neurčených okolností začala cítit jinak...

0/0
23.10.2009 18:27

papaya

Re: A jak by se vám líbilo,

Něch sa páči :-)

Cha, vy jste neuvěřitelně chytlavá, nepotřebujete jednu či dvě terapie něhou, aby se vám udělalo lépe ?

0/0
25.10.2009 16:36

Hana Borovská

Dík, za radu,

já už si nějakou metodu, aby mi bylo lépe, najdu. Rozhodně to ale nebude na úkor druhých, ale pokud možno k jejich prospěchu. Vy mi v tom budete příkladem, jak se to dělat nemá.

0/0
26.10.2009 9:40

Jan Havelka

Re: Ano, někdy že je přijemné být klientem

Ano, otevřel jsem diskusi proto, abych mohl odpovídat na dotazy. Ale Vy se na nic neptáte a rovnou mojí práci nazýváte příživnictvím. Terapie není příživnictví, řadě lidem pomohla víc než cokoliv jiného, viz článek "Svědectví z terapie".  A já se Vás znovu ptám, jak by se to tedy mělo dělat správně podle Vás? Jak a čím lze vyhovět lidem, jako jste Vy?

0/0
19.10.2009 15:32

papaya

Re: Ano, někdy že je přijemné být klientem

Jestliže máte dojem, že se na nic neptám, potom asi nevíte, co znamená otazník na konci věty. Co se týká mé osoby, já nepotřebuji nic, pomohla jsem si sama.

Nemusíte být hned naštvaný, když si pohrávám s termínem příživník, a pokuste se nějak obhájit. Chcete-li ovšem. Třeba změním názor.

0/0
19.10.2009 17:10

Jan Havelka

Re: Ano, někdy že je přijemné být klientem

Váš otazník jsem vyhodnotil jako poněkud inkvizitorskou řečnickou otázku, která žádnou odpověď neočekává, neboť ji předem zná.

Ale moje otázka není řečnická, proto Vám ji kladu už potřetí: Jak by to tedy bylo správné podle Vás?

0/0
19.10.2009 19:02

papaya

Re: Ano, někdy že je přijemné být klientem

No asi tak, jako to děláte Vy, tedy vymyslet si vlastní náboženství. To fungovalo vždycky nějaký čas. A lidí, kteří jsou ochotni zaplatit za jakoukoliv naději na zlepšení se také najde dost.

0/0
20.10.2009 15:38

Líza

Re: Ano, někdy že je přijemné být klientem

Ahoj .Jsem absolventka TŇ lll v Egyptě.Napdlo mě že  osoba papaya ja chlap.Ale to nevadí.Něhu potřebuje každý a nejhorší je když si  to někdo nechce přiznat.Pokud si osoba papaya pomohla sama tak  gratuluju.Otázka je jestli si pomohla dobře.Rozhodně si nepřipadám nijak zneužita od něhoterapeuta.Jsou mezi námi jistě lidé kteří jsou schopni zneužít svého vlivu na klienty.V Egyptě se nedělo nic co by se za zneužívání dalo považovat.Na TŇ II a III si pan Havelka vybírá klientky kde je veliká šance na úspěšnou terapii.Tím chci říct ,že výsledek pak stojí za to ,tedy i za ty peníze.Můžete se spojit s někým kdo tam byl a promluvit si přímo .

0/0
8.1.2010 17:35

papaya

Napdlo mě že osoba papaya ja chlap

:-) že by to bylo to, co ty chlapy na mě tak láká ? No je to možný....

0/0
23.2.2010 12:10

papaya

...

proč bych si nemohla sama pomoci dobře ? :-) Řídím se svými pocity a potřebami a tam se splést nemůžu. Odmítám být na někom závislá. Tedy abych to upřesnila, moje jediná závislost je na nezávislosti .... Pokud si nepřipadáte zneužitá, já vám přece ten pocit nevnucuji, hovořím za sebe, mě tak prostě autor připadá... Nechat si platit za sex a nazývat to terapií něhou nějak nepovažuju za úplně košér. No .. každýho osobní věc, že ? Tímto jsem zároveň i odmítla i vaši upřímnou nabídku ke konzultaci o prospěšnosti vašeho nevšedního zážitku :-)) není totiž jaksi důvod, aneb - dost dobrou terapii mám doma :-))

0/0
23.2.2010 12:18

Jana Roubcová

Re: ...

Dobrý den, jsem též klientka pana Havelky a nedá mi, abych do této diskuze nevstoupila.

Při pročítání vašich příspěvků nemohu pořád najít, o co vám vůbec jde, paní Papayo. Jak můžete odsuzovat něco, o čem vůbec nic nevíte a napadat opravdu silnými výrazy jako „holkař a příživník“ člověka, kterého neznáte? To je jako byste psala recenzi na knihu, ze které jste viděla jen přebal. Vždyť celý tento blog snad není o tom, jestli si pan terapeut jezdí užívat do Egypta, ale o tom, že velmi účinně dokáže učit lidi zbavovat se svých hluboce zakořeněných negativních programů, které je celý život dusí. Tématem této terapie není : Chybí mi sex – zaplatím si chlapa. Je to o tom : Ztratila se mi radost ze života – pomůžete mi ji najít? No a že se za to platí? Je to služba. Za opravu auta si taky zaplatíte…

0/0
5.3.2010 18:01



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.